Tilbage til forsiden

Booking gennem Morten:  2382 5918  /  morten@musicus.dk

Vi spiller på markeder, på skoler, på kultursteder og hvor der ellers er et publikum.

Eventyr er kollektiv visdom i underholdende klæder.

PRISER:  Varierer efter hvor og hvor meget vi optræder, men som udgangspunkt koster vi tilsammen 4.000,- pr dag plus transport.

Foto: Per ÖverströmTerra Magica trådte op med forestillingen Prinsessen og Trubaduren ved Ringsted Middelalderfestival 2018 – og der var fuldt hus og glade gæster ved hver eneste forestilling! Vi har flere gange samarbejdet med Morten, der altid leverer musik & underholdning af høj kvalitet. Som arrangør er vi også glade for hans store fleksibilitet i forhold til opgaverne. Terra Magica har vores varmeste anbefaling.

Anette Månsson, borgfrue på Ringsted Middelalderfestival

*   *   *

I 2018 har middelalderdagene ved Vitskøl Kloster haft fornøjelsen af at engagere Terra Magica som et musisk-dramatisk indslag. Vi lægger vægt på familieorienterede tilbud og vores arbejdstitel er ”Rør ved middelalderen”. Terra Magica opnåede at tryllebinde både store og små med deres fortælling om Prinsessen og Trubaduren. De etablerer en meget intim atmosfære, hvor de med små midler inviterer ind i et sjovt og dramatisk eventyr, der appellerer til fantasien hos alle. Publikum inddrages i dialog, sang og bevægelse og det er en samlet, koncentreret og underholdende oplevelse at være publikum til Terra Magica.

Kristian Dalgaard Nielsen Kulturskoleleder

*   *   *

Vi fra Kulturstedet Lindegården vil varmt anbefale  Terra Magica, som består af story-teller Ina Nørskov Eskildsen og musikeren og entertaineren Morten Musicus. H.C. Andersens eventyr ”Tommelise”  blev levendegjort med stor poetisk og fantasifuld indlevelse af Ina Nørskov Eskildsen, og Morten Musicus er med sine ledsagende og sære instrumenter en fremragende musiker og dertil en komiker i særklasse. Det blev en magisk eftermiddag for både børnene og de voksne med historien om Rumleskaft som det store højdepunkt.

Niels Halse og Marianne Lund, kuratorer ved Lindegården

*   *   *

Foreningen "De Historiske Værksteder" afholdt april 2018 det årlige træf på Rydhave Slot. Efter maden mødtes vi i Riddersalen, hvor Morten og Ina, smukt klædte i middelalderdragter, spillede op til dans. 7 fine, sjove og lidt frække danse svedte vi os igennem. De lærte os trin og tekst, så vi blev trygt og godt ført gennem alle dansene, med fængende musik til fra sækkepibe, fløjter mm.   Det spillede bare!

Vibe Winckles Naturskoleleder